אני תסריטאי, במאי ומורה לקולנוע ומשחק. התסריטים שלי עוסקים בדרמות משפחתיות, מתוך עניין במתח שבין הומור, אובדן וקבלה. לצד היצירה הקולנועית אני מלמד קולנוע ומלווה תלמידים בתהליכי כתיבה, בימוי וניתוח שפה קולנועית. כיום אני מפתח את סרטי הארוך הראשון, "שישה חודשים", ואת הסרט הקצר "אל תיקח את זה ברצינות מדי".
בשנים האחרונות אני מפתח תסריט לסרט ארוך בשם "שישה חודשים" המגולל סיפור התבגרות של נער הנאבק בין מאבק להשלמה עם הפרידה הקרבה מאמו. התסריט כעת בשלבי הגשה לקרנות הקולנוע.
בשנים האחרונות אני מפתח תסריט לסרט ארוך בשם "שישה חודשים" המגולל סיפור התבגרות של נער הנאבק בין מאבק להשלמה עם הפרידה הקרבה מאמו. התסריט כעת בשלבי הגשה לקרנות הקולנוע.