24 במרץ 2020

קול קורא: מבטים מסוגרים 2020 | הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה

עד 15/4 | הקרן החדשה לקולנוע וטלווזייה מזמינה יוצרות ויוצרים להגיש הצעות לסרטים קצרים בכל הז’אנרים, באורך 5-7 דקות, מתוך מתוך המציאות הנוכחית.

הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה מודיעה על פתיחת מועד מיוחד המותאם למצב הנוכחי, ומזמינה יוצרים-ות לאתגר את גבולות המרחב וההתבוננות ולהציע הצעות  לפרויקטים באורך 5-7 דקות, בכל הז’אנרים – תיעודי, עלילתי, אנימציה וניסיוני. הפרויקטים הנבחרים יקבלו מענק בסך 4000 ש״ח וליווי מטעם צוות הקרן בכל שלבי עשיית הסרט: החל מפיתוח ההצעה לתסריט הכתוב, לצילומים והעריכה.

יכולים-ו להגיש יוצרים-ות שמלאו להם 18 שנים. הגשות יתקבלו רק בהתאם להוראות ההגשה של כל מסלול.

איפה המצב תופס אתכם ועם מי אתם מעבירים אותו? עם השותפים בדירה? חזרה בבית ההורים? בצפון, במרכז או בדרום? מה רואים מהחלון ומה קורה בתוך הבית? חייו של בעל החיים שלכם מרתקים? אתם לבד עם המחשבות? כבר הכרתם את השכנים שממול? אתם עוד הולכים למשרד וריק שם? מה אתם יכולים לספר לנו מההתבוננות הזו, הסטטית, שאנחנו מייחלים אליה ואף פעם אין לנו באמת זמן. להיות במקום אחד, לוקיישן אחד . אנחנו תמיד בתנועה ורצים לתעד מה שבחוץ, ועכשיו יש לנו הזדמנות לחזור רגע לזה. לחלון, ואל הפנים. סיפורים שלמים, פרידות, בדידות, קירבה, אינטימיות, שמבוססת על זרות או דווקא על קירבה?

מועד אחרון להגשה: 15.4.2020

*לאור המצב, פרויקטים שיוגשו לפני סגירת המועד יועברו מיידית לבחינת הלקטורים.

שימו לב: בצילום הסרטים יש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, אין להפר את הבידוד ו/או את המרחק של 2 המטרים.

קול קורא להורדה

הוראות הגשה

לאתר הקרן