21 בדצמבר 2017

קולות קוראים לקופרו

לקראת קיומו של השוק הישראלי למדיה דוקומנטרית, שיערך במהלך חודש יוני, יוצרים-ות מוזמנים להגיש הצעות לפרויקטים בשלושה מסלולים: אירוע הפיצ’ינג, “ערוץ לשניים” ומדיה חדשה

לקראת השוק הישראלי למדיה דוקומנטרית, שיתקיים השנה בפעם ה-20 במהלך חודש יוני (3-7/6/18), פירסמה קרן קופרו, יוזמת ומפיקת השוק המסורתי, קולות קוראים במסלולים שונים: אירוע הפיצ’ינג, “ערוץ לשניים” ומדיה חדשה.

פיצ’ינג פורום הקופרודוקציות הוא אירוע הצגה פומבית של פרויקטים תיעודיים של יוצרים-ות ישראלים בפני פאנל של נציגים-ות מרשתות טלוויזיה מחו”ל ומנהלי-ות קרנות קולנוע בינלאומיות. במסגרת אירוע הפרזנטציה הפומבי, יוענקו, גם השנה, מענקי פיתוח למספר זוכים-ות מבין הפרויקטים המשתתפים בפיצ’ינג.

תאריך אחרון להגשות לאירוע הפיצ’ינג – 8/2/18.

מסלול “ערוץ לשניים” כולל פגישות אישיות (אחד על אחד) בין יוצרים-ות ישראלים למגוון משקיעים-ות פוטנציאליים מחו”ל: מפיקים בינלאומיים, עורכי תוכן, קניינים ומפיצים פוטנציאליים. המסלול פותח בפני יוצרים-ות ישראלים אפיקי מימון נוספים, ומיועד לפרויקטים תיעודיים בשלבי הפקה שונים, גם ללא מימון ראשוני.

תאריך אחרון להגשות לערוץ לשניים – עדכון: 1/3/18.

כמו כן, יוצרים-ות מוזמנים להגיש הצעות לפרויקטים במסלול מדיה חדשה. הפרויקטים הנבחרים יוצגו באירוע פיצ’ינג ניו מדיה: פרזנטציה פומבית בפני פאנל משקיעים-ות בינלאומי, ביניהם עורכי תוכן ומומחי מדיה מהארץ ומהעולם. הפרזנטציה הפומבית מלווה בשיחות אחד על אחד של היוצרים-ות עם מומחים מהפאנל.

תאריך אחרון להגשות למסלול מדיה חדשה – עדכון: 8/2/18.

לפרטים נוספים, נוהלי הגשה וטופסי רישום למסלולים