31 ביולי 2022

תכנית ההתמחות של האיגוד | סדנאות אוגוסט!

מוזמנים-ות: סדנאות אוגוסט במסגרת תכנית ההתמחות של האיגוד | מסלול ההעשרה!

שימו לב: חברות וחברי האיגוד יכולים עדיין להירשם *לכלל* סדנאות תכנית ההעשרה (15 סדנאות מגוונות להתמקצעות בתחום הבימוי, מאת מיטב אנשי המקצוע בארץ), במחיר מסובסד!
ניתן להירשם לתכנית המלאה (15 סדנאות) ב350 ש״ח, או להירשם לכל סדנה בנפרד ב35 ש״ח. להרשמה לתכנית המלאה >>
*שימו לב: ההרשמה לסדנאות תכנית ההעשרה פתוחה לחברי וחברות האיגוד בלבד! להצטרפות לאיגוד הבמאיות והבמאים >
+++++++

✨ להלן סדנאות חודש אוגוסט ✨

7/8 || ליהוק ובימוי שחקנים-ות | בהנחיית הבמאית, התסריטאית והמלהקת לימור שמילה

איך מייצרים שיח מפרה בין במאי-ת לשחקן-ית, על מנת להגשים את הסיפור שרצינו לספר? כיצד לשפר את התקשורת עם השחקנים-ות – החל משלב הליהוק, עבור בתהליך החזרות והפרה פרודקשיין, ועל הסט במהלך הצילומים?

לימור שמילה היא תסריטאית, במאית ומלהקת, מהבולטות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל. בין סרטיה כבמאית ותסריטאית: “מונטנה״ (2017) ו״ככה את אוהבת״ (2019). בין הפרוייקטים שליהקה: “יונה וולך” (ניר ברגמן), “מי מפחד מהזאב הרע” (נבות פפושדו ואהרון קשלס), “לאבד את אליס” (סיגל אבין), “סופת חול” (עילית זקצר) עליו זכתה בפרס אופיר לשנת 2016, ועוד.

המפגש יתקיים ביום ראשון 7/8, בין השעות 22:00 – 20:00, בסינמטק תל אביב.

להרשמה לסדנת ליהוק ובימוי שחקנים-ות >>

++++++++

31/8 || הכל על הפצה עצמאית | עם הבמאי והתסריטאי אורן גרנר

בסדנה אורן יעשה סקירה מקיפה של פסטיבלי הקולנוע החשובים בעולם (“A LIST”) , תוך התייחסות למסגרות תוכן והפקה רלוונטיות בכל פסטיבל; יערוך היכרות עם פסטיבלים בולטים בקטגורייה B ואלו הבולטים בקולנוע עלילתי, דוקו, קצר, אנימציה, סרטי ז’אנר, פסטיבלים יהודיים, זכויות אדם, וכו’; ידבר על אסטרטגיית הפצה, בדגש על בניית תוכנית ממוקדת תקציב ולו”ז; איך מסננים ביעילות את הפסטיבלים הרלוונטיים מתוך אלפים?; ייעול וחיסכון בתהליכי ההרשמה; היכרות עם פלטפורמות מובילות להרשמה אונליין; איך הקורונה השפיעה על עולם ההפצה ולאן הדברים מתקדמים מכאן?

אורן גרנר הוא במאי, תסריטאי ומרצה לקולנוע. מעל ל-15 שנים הוא יוצר בטריטוריות שונות של עולמות הקולנוע, הטלוויזיה והתוכן. בתוך כך יצר סרט באורך מלא (“אפריקה”), וסרטים קצרים שהשתתפו בעשרות פסטיבלים (כולל התחרויות הרשמיות של פסטיבל קאן, סאנדנס, טורונטו ועוד).

המפגש יתקיים ביום רביעי 31/8, בין השעות 22:00 – 20:00, בסינמטק תל אביב.

להרשמה לסדנה ״הכל על הפצה עצמאית״ >>

לכל הפרטים על תכנית ההתמחות של האיגוד >>