7 בפברואר 2024

החל מה-1/3/2024 || הרשמה: תוכנית פיילוט להיכרות עם עורכי.ות תסריט בכירים.ות במחירים אטרקטיביים | איגוד הבמאיות והבמאים

החל מה-1/3/2024 || הרשמה: תוכנית פיילוט להיכרות עם עורכי.ות תסריט בכירים.ות במחירים מיוחדים | איגוד הבמאיות והבמאים

אנחנו יודעים היטב שהמוזות עכשיו בסערה, אבל העולם לא עוצר והדד ליינים לא מחכים, והכיס לא מתנפח בקצב המצופה ממנו בימים אלו…

בגלל ובזכות כל הגורמים הנ״ל, פתחנו בשיתוף פעולה עם כמה עורכי.ות תסריט משובחים.ות כדי לאפשר לכם.ן, חברי.ות האיגוד שלנו בלבד, מחירים אטרקטיבייים במיוחד, כדי לאפשר לכם לבדוק את החיבור ולקבל עזרה ממוקדת לקראת הגשות קרובות של הפרוייקטים שלכם. במסגרת התוכנית, חברי.ות האיגוד זכאים.יות למפגשי עריכת תסריט, במחיר מוזל פעמיים בשנה, בהפרש של מעל ל-6 חודשים. הפיילוט כרגע הוא ל-6 חודשים, כך שלעת עתה, ניתן יהיה להרשם לאחת מתוך שתי אופציות למימוש ההטבה.

ניתן לבחור בין 2 אופציות

  1. מפגש הכנה אחד להגשה לקרנות – עד שעתיים במחיר 400₪ + מע״מ (כולל קריאת תיק הגשה לקרנות/ קריאת תסריט קצר עד 20 עמוד)
  2. 3 מפגשים עוקבים של עד שעה וחצי, במחיר 300₪ + מע״מ (כולל קריאת תיק הגשה לקרנות/ קריאת תסריט קצר עד 20 עמוד)

עלות הקריאה – (בתוספת למחיר המפגש)

  1. לתסריט פיצ׳ר באורך מלא – מעל 60 עמ׳ -300₪ + מע״מ
  2. לפרק טלוויזיה, סרט באורך בינוני 20- 60 עמ׳ -250₪+ מע״מ
  3. לטריטמנט / מתווה עונתי לסדרה  10 עד 25 עמ׳ -250₪+ מע״מ

<<אנחנו נגבה את הסכומים האלו דרך המערכת שלנו בתוספת מע״מ – ונעביר את הסכום שהתקבל ישירות לעורך.ת התסריט, אנחנו רק נעשה את החיבור והתיאום.>>

> כאמור כל חבר.ת איגוד ת.יוכל לרכוש חבילה כזו רק פעם אחת לכל עורך תסריט, אם תרצו להפגש איתם.ן מעבר למסגרת החבילה – תצטרכו לתאם איתם.ן לפי התמחור שלהם.ן,

>> כיוון שלא ניתן לרכוש כעת חבילה ליותר מעורך.ת תסריט אחד.ת – אנחנו ממליצים לקרוא בקפידה את הפרופילים של העורכים כאן למטה, ולבחור את מי שנראה לכם המתאים ביותר לתוכן שלכם-ן.

הרעיון הוא רק לחשוף אותכם.ן לעורכים.ות ולדרכי העבודה שלהם-ן ולבדוק אם יש חיבור.

 

<<להרשמה ותשלום – אנא מלאו את את הטפסים כאן>>

לנוחיותכם, כמה מילים על כל עורך:

מיה זיידמן 

מיה בוגרת מנשר לאמנות (2013), למדה קולנוע אחרי שני תארים בפסיכולוגיה (שלגמרי משמשים אותה גם בעבודת העריכת התסריט…). אחרי שנתיים של ניהול ההפקות במנשר (כולל עבודה צמודה על תסריטי הגמר), נכנסה ב2016 לנהל את תהליך הפיתוח וההפקה של תסריטי הסדרה “הנערים”, (HBO וקשת).

ב 2019 התמנתה למנהלת הפיתוח במחלקת הדרמה של אבוט המאירי ברקאי (בבעלות פרימנטל) וליוותה אל המסך את סדרות הטלוויזיה “מנגן ושר” (יס, 2021) ואיסט סייד (כאן 2023, נטפליקס). בתפקיד מנהלת הפיתוח שימשה כיועצת תסריט ועורכת תוכן של פרקי פיילוט, מסמכי בייבל, ותקצירי סדרות.

בשנת 2022 סיימה את תפקידה כמנהלת הפיתוח על מנת להקדיש עצמה לכתיבה ובימוי של שני פרוייקטים בהובלתה: My First Family – סדרת טלויזיה בת 8 פרקים – יצירה וכתיבה בשיתוף עם אורי סיוון. מפיקים: Razor Films גרמניה. (EFM Berlin 2023, Series Mania pitching forum 2020 ). ומטריושקה, סרט עלילתי קצר שכתבה וביימה במימון קרן גשר לקולנוע. במקביל מלווה בייעוץ ועריכת תסריט סדרות וסרטים שנמצאים בימים אלה בפיתוח.

זהר אוריה

יוצרת ועובדת בתעשייה משנות ה90, 26 שנות ניסיון כיוצרת, במאית תסריטאית, מפיקה, עורכת וידאו, במאית עריכות, מלהקת – בקולנוע, טלוויזיה ובהפקות פרסומות וקליפים. 

 יועצת ועורכת תסריט בשלב הפיתוח מטעם קרן הקולנוע הישראלית.  לקטורית בקרנות הקולנוע מטעם מועצת הקולנוע הישראלית.

מ 2018 מנחה סדנאות פיתוח תסריט פרטיות. ומייעצת לחברות הפקה ויוצרים בשלב פיתוח תסריט, וכתיבת מסמכי ההגשה של סרטים וסדרות. (עלילתי ותיעודי) תחת השם “הלוחשת לתסריטאים.”

למדה קולנוע בקמרה אובסקורה (2003) ובמכללת ספיר (2004-2006), שניים מתסריטיה, זכו שנה אחר שנה, בתחרות התסריט המצטיין ע”ש מיקי אלבין (2005-2006)   סרטיה העצמאיים זכו במענקי פיתוח והפקה מקרן הקולנוע הישראלי, קרן הקולנוע רבינוביץ’, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה ועוד.

מבין הפרויקטים ששימה בהם עורכת תסריט: שתי סדרות ילדים, שבעונות הראשונות שלהן ביימה. זוהר הפיקה כמפיקה ראשית וערכה את תסריט הסרט “זמן שאול” (במאי אילן עמית) זכה בציון לשבח מטעם  BAFTA האקדמיה הבריטית לקולנוע 2008. שימשה כיועצת תסריט ותסריטאית בפיתוח והגשת הפיצ’ר התיעודי “בת זונה” שזכה בתקציב הפקה מקרן הקולנוע רבינוביץ. הסרט בהפקת מובי פלוס הפקות, זכה בפרס הבימוי התיעודי JFF 2015

נסיון כמרצה- בביה”ס לקולנוע קמרה אובסקורה, בקורס השנתי “בימוי והדרכת שחקנים” (2013-2014), הנחתה כיתות אומן “בימוי שחקנים”, “אומנות התסריטאות בסרט הקצר” במכללת תל חי (2019 ) מרצה לכתיבה ספרותית בקמפוס חנקין (2014-2015).

״25 שנות יצירה ועשייה בכובעים שונים, מועילים לי כיועצת ועורכת תסריט. מאמינה שמהות תפקידי לסייע ליוצרים לזקק את האמת שלהם בכנות ואומץ. מלווה יוצרים לכתוב מתוך הדמות, לפיתוח דמויות עומק ודרכן לזקק את המהלך העלילתי של הסרט/ סדרה שלך.״

יותם קניספל

תסריטאי, במאי ועורך .מרצה לתסריטאות במחלקה ל­­קולנוע בבית ברל. לקח חלק בעריכת עשרות תסריטים קצרים של סטודנטים. כמו כן ערך תסריטים ל-5 פיצ’רים שבימינו בשלבי גיוס מימון.

מועמד פעמיים לפרס אופיר, על סרטיו הקצרים לאהוב אותך אני לא חייבת (2022) ובחורה עם מזלג בעולם של מרק (2019). ב-2023 ביים פרויקט רשת לעמותת “אלבום שקוף” בכיכובם של גורי אלפי, אורנה בנאי, אושרית סרוסי ועוד. כמו כן זכה במענק פיתוח לכתיבת הפיצ’ר הראשון שלו וזכה במענק רזידנסי בקיבוץ לוטן מאיגוד הבמאים ובמענק רזידנסי בסן דייגו מעמותת מארי גלינסון.

כתסריטאי, כתב תסריטים לפיצ’רים שזכו במענקי פיתוח מקרנות בארץ וכעת בשלבי הפקה – המנהרה ע”פ ספר של א.ב יהושע בבימוי ערן ריקליס ואביב בבימוי מתן גור.

סרטו הקצר לאהוב אותך אני לא חייבת הוקרן בלמעלה מ-20 פסטיבלים ברחבי העולם וזכה ב-5 פרסים בינלאומיים. סרט הגמר שלו, בחורה עם מזלג בעולם של מרק זכה בפרס הסרט הקצר הטוב ביותר בפסטיבל ירושלים 2018, בפרס העריכה בפסטיבל הסטודנטים 2019 ובפרס הסרט + פרס התסריט הטובים ביותר ב”צ’ינה-פורטה” 2018. כמו כן הוקרן בעשרות פסטיבלים בעולם. סרטו הקצר טיפה (2015) הוקרן בלמעלה מ-45 פסטיבלים ברחבי העולם וזכה ב-8 פרסים. ב-2016 כתב וביים את Bambina הפקה בינלאומית דוברת איטלקית במסגרת חממת TERRE DI CINEMA בסיציליה, אליה נשלח מטעם לימודיו. הסרט הוקרן בכ-30 פסטיבלים ברחבי העולם וזכה ב-8 פרסים.

ערך שני סרטים באורך מלא: חיוך בבימוי גנאדי קוצ’וק ואדיסיי בבימוי שמואל ברו. ערך את הסרט הדוקומנטרי הקצר לשחק חולשה בבימוי מעיין שוורץ, זוכה פרס הסרט העצמאי הקצר בפסטיבל קולנוע דרום 2020 ופרס מיוחד בפסטיבל Cannes Indie Shorts 2021.

יצר קליפים ללהקות הקולקטיב, המסך הלבן, עומר מושקוביץ, תומר ישעיהו ועוד.

אתר לצפייה בעבודות: https://www.yotamknispel.com/

שרון אנגלהרט

בוגרת מצטיינת של בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ״סם שפיגל״. התמחות במסלולי כתיבה ועריכה. עובדת כבמאית, תסריטאית, לקטורית ועורכת תסריטים.

בימים אלו מסיימת לערוך את הסרט באורך מלא הראשון שלה, ״כי את מכוערת״, קופרודוקציה ישראל- צרפת- קנדה.

סרטיה הקצרים הוקרנו בשלל פסטיבלים בינלאומיים ביניהם פסטיבל קאן, סרייבו, ירושלים וכו׳.

מדריכה בעמותת ״רואים רחוק״ מיסודה של קשת.  משמשת כיועצת אומנותית לקרנות הקולנוע השונות. עובדת כעורכת תסריטי גמר בבית הספר סם שפיגל לקולנוע וטלוויזיה.

משמשת כעורכת תסריט, בין הפרויקטים שערכה – ״בגנותך״, בן חכים, פיתוח בתמיכת קרן יהושע רבינוביץ׳ לקולנוע; ״מופע סיום״, רועי אסף, בשלבי עריכה סופיים; ״מעברים״ ריטה ברודינאסקי, פיתוח בתמיכת קרן יהושע רבינוביץ׳ לקולנוע; ״יום העדכונים״, מור חנאי, פיתוח במסגרת קרן הקולנוע הישראלי; ״איש הולך ברחוב״, יובל הדדי, בשלבי הפקה מתקדמים.

עידן הובל

 במאי ותסריטאי של סרטים וסדרות טלוויזיה זוכי פרסים בינלאומיים.

כבמאי ותסריטאי : עשרה חודשים ( התחרות הרשמית בפסטיבל טאלין, זוכה פסטיבל חיפה במסגרת הסינמרקט. הסרט יוצא השנה להקרנות מסחריות בארץ ובעולם | מנתק המים (פסטיבל ונציה ועשרות פסטיבלים ברחבי העולם | פת לחם (זוכה ונציה לסרט הקצר והיה מועמד לאוסקר האירופאי) . סדרות טלוויזיה : “טיש” – גריין פרודקשיין (מענק פיתוח קרן גשר וקרן אביחי | “שאנן” (פיתוח הוט) כותב שותף עם התסריטאי גיא עפרן.

מורה בכיר במנשר\ סם שפיגל ומעלה. מלווה שנים עשרות סטודנטים בתחילת דרכם ובסרטי הגמר שלהם.

כעורך תסריט אני מביא שיטת עבודה יסודית, הבנה עמוקה בכלים דרמטיים וליווי יעיל ומקצועי משלב הרעיון עד דרפט סופי מלוטש ומהודק.

לאחרונה ערכתי את את התסריט “בית” סרט עלילתי באורך מלא בתמיכת קרן רבינוביץ’ של הבמאית והיוצרת אור סיני | מפיקה עדי בר יוסף .

ואת סדרת המתח הפוליטית “חוצה” יוצרות: ניבה בן ציון ואלישבע שוחט.

בעל הכרות וניסיון רב כלקטור בקרנות הקולנוע.