31 בדצמבר 2018

הגשה למסלול פיצ’ינג Innovation

המסלול מיועד ליוצרי-ות פרויקטים נבחרים – להציג באירוע פיצ’ינג בפני פאנל משקיעים ומומחי תוכן מהארץ ומהעולם. תאריך אחרון להגשות – 1/2

נפתחה ההגשה למסלול פיצ’ינג Innovation המיועד ליוצרי-ות ב”מדיה חדשה” – להצגת פרויקטים באירוע פיצ’ינג בפני פאנל משקיעים ומומחי תוכן מהארץ ומהעולם. המסלול כולל גם מסלול ערוץ לשניים, בו נערכות פגישות אישיות עם אנשי המקצוע.

המדיה החדשה הינה שפה בהתהוות, הממשיכה לאתגר את השפה הקולנועית המקובלת כיום, ומעמידה ודורשת יכולות יצירתיות מחודשות ”לספר סיפור”. היא מאפשרת ערוץ נוסף לשידור של סרטים, אך גם הרבה מעבר לכך, מדובר באמצעי תקשורת העומד בפני עצמו, והוא נבדל מהקולנוע והטלוויזיה. כיום ניכרת מגמה עולמית של גופי השידור להשקיע בפרויקטים חוצי פלטפורמות (cross-media) והדרישה ההולכת וגוברת של רשתות השידור העולמיות מהמפיקים היא לספק יצירה בעלת פלטפורמות שידור נרחבות: גרסה מסורתית לטלוויזיה וגרסת מדיה חדשה שתוצג באינטרנט ו/או בסלולר. לפיכך, מומלץ כיום לאמץ קו חשיבה זה בפיתוח פרויקטים הפונים גם לשוק הבינלאומי.

אירוע פיצ’ינג Innovation יתקיים במהלך ימי שוק קופרו 21 לקולנוע דוקומנטרי (2-5 ביוני 2019) והפרזנטציה הפומבית תלווה בשיחות אחד על אחד של היוצרים-ות עם מומחים-ות מהפאנל.

הפרויקטים הנבחרים יקבלו תמיכה וייעוץ לאורך התהליך, עד לפרזנטציה באירוע הפיצ’ינג. הייעוץ יכלול שיפור ההצעות הכתובות, פיתוח הקונספט של הפרויקט וסדנאות סימולציה לקראת הפרזנטציה הפומבית. יתכנו גם פגישות עם מומחי-ות טכנולוגיה ישראלים לפרויקטים שיידרשו לכך.

סוגי הפרויקטים שניתן להגיש לשוק 2019: פרויקטים אינטראקטיביים ו/או שעושים שימוש משמעותי במדיה דיגיטלית, פרויקטים נרטיביים ל- AR/VR/MR, קצרים ברשת: סרטי תעודה עד 30 דקות וסדרות תעודה בפרקים קצרים המיועדים לפלטפורמות אונליין או רשתות חברתיות.

תאריך אחרון להגשה – 1/2/19.

לפרטים נוספים, נוהלי הגשה וטופס רישום

לשאלות ובירורים, באמצעות דוא”ל: innovation@copro.co.il.