6 בפברואר 2019

סדנה: דקה משעה

הסדנה, מבית “ג’אמפ קאט”, מיועדת למי שרוצה לקבל את הכלים הארגוניים, המעשיים והאמנותיים בעריכת סרט דוקו ארוך. הנחה לחברי-ות איגוד הבמאיות והבמאים בהרשמה

ג’אמפ קאט – בית הספר לעורכים ואנימטורים משיק סדנה לשליטה בתהליכי עריכה של סרט דוקומנטרי. או במילים אחרות: איך מתמודדים עם כל הצילומים ונשארים בחיים. הסדנה, בהנחיית העורכת, התסריטאית והבמאית טל שפי, מיועדת למי שרוצה לקצר תהליכים ולקבל את הכלים הארגוניים, המעשיים והאמנותיים בעריכת סרט דוקו ארוך – עורכים-ות לקראת פרויקט ארוך וחשוב, במאים-ות שמבקשים להבין את תהליך העריכה ואת מהות הדיאלוג עם העורך-ת, מפיקים-ות שרוצים ללמוד איך אפשר לחסוך ולייעל את תהליך העבודה.

הסדנה כוללת 7 מפגשים, כל מפגש בן שלוש שעות. השיעורים יתחלקו בין הרצאה, דיון ותרגול בכיתה. חלק חשוב מהסדנה יוקדש לפתרון אתגרים אישיים שיביאו המשתתפים-ות. בין הנושאים שיילמדו: בניית תכנית עבודה, פירוק השלבים בתכנית העבודה לפרויקט דוקו ארוך מלוגינג ועד ראף קאט ראשון; סגנונות בסרטים דוקומנטרים ובניית שפה קולנועית; הזבוב לא תמיד על הקיר – POV וביטוייו השונים בעריכה; המבנה שולט; עבודה עם אנשי מקצוע ושליטה בתהליכי הפוסט; כתיבה ועריכת הגשה לסרט דוקומנטרי.

מועדי הסדנה: ימי שישי בשעות 10:00- 13:00, בתאריכים 22/2-8/4/19

על טל שפי: עורכת סרטים, תסריטאית ובמאית (עורכת “הצלמניה”, “לפני שהרגליים נוגעות בקרקע”, “איש החשמל”, “פלורנטין”). עורכת סרטים מעל ל-20 שנה. בוגרת המחלקה לקולנוע בבית צבי והשלמות לימודים ב AFI וב New school. בעלת ניסיון רב בעריכת סרטי תעודה, סרטים עלילתיים, סדרות דוקו ודרמה, וידאו ארט וסרטים קצרים וניסיוניים.

הנחה לחברי-ות איגוד הבמאיות והבמאים בהרשמה: 1920 שקלים (במקום 2305 שקלים).

לשאלות, בירורים ופרטים נוספים: בטלפון: 03-6240937, או בדוא”ל: info@jumpcut.co.il.